גבעות עדן

מיקום

גבעות עדן

יזם

צ.פ ייזום ובניה, הרי עדן

מספר יחידות

350 יח"ד

סוג הפרויקט

הקמת יישוב חדש

האתגר השיווקי

איך ולמי משווקים בתים ביישוב חדש לגמרי, באזור די מרוחק בעמק האלה שבמשך שנים נמכרו בו בתים בודדים בלבד?

מה עשינו

ראינו הזדמנות לחיות אחרת והחלטנו על ישוב מעורב דתיים וחילוניים, ישוב שמשתלב בטבע. כתבנו חזון ואז ניגשנו לתכנון.

 

התוצאות בשטח

מעל 250 משפחות השתתפו בכנס ההשקה ויותר מ-100 בתים נמכרו במכירה המוקדמת. כל הפרטים והמספרים בסיפור המלא.

לפני כשני עשורים זכתה חברת הרי עדן במקב"ת (מכרז לקרקע בלתי מתוכננת) של רמ"י להקמת ישוב חדש בעמק האלה. החזון היה להקים את "בוורלי הילס" הישראלית – שכונת עשירים עם בתים יוקרתיים עבור האלפיון העליון. לאורך השנים עלו התנגדויות רבות, והקמתו התעכבה. לבסוף רכשה חברת צ.פ. 50% מהפרויקט, וחברת דרא נבחרה ללוות את הפרויקט ליווי שיווקי אסטרטגי ולטפל בשיווק והמכירות בפועל.
מדובר בישוב חדש לגמרי ובאזור מרוחק יחסית אך בעזרת תכנון, אסטרטגיה ושיווק מוצלחים השכילה חברת דרא להפוך את המשימה השיווקית לאפשרית. הינה הסיפור המלא:

 

איך מתחילים?

"משימה ראשונה שהצבנו לעצמנו היתה להתאים את הפרויקט לשוק הישראלי." מספר דרור אוהב ציון, מנכ"ל דרא. "התכנון שונה לבתים דו משפחתיים בני 150-210 מ"ר בנוי על מגרשים בני כ-300 מ"ר."

 

מה היתה האסטרטגיה השיווקית?

"כחלק מהאסטרטגיה, הגדרנו חזון וערכים מנחים: הקמת יישוב ישראלי חדש וקהילה איכותית ומעורבת באחד מהמקומות היפים בישראל על בסיס ערכים של קהילתיות, סובלנות, שורשיות, סביבה וקיימות.
בהתאם לחזון הגדרנו איך נרצה שיראה הפיתוח של הישוב. שמנו דגש בתכנון הפיתוח על שטחים ירוקים, השתלבות בטבע, שבילי הליכה ושבילי אופניים".

 

ומה לגבי תכנון הפנים?

"יצרנו מגוון טיפוסים שיתאימו למשפחה ישראלית קלאסית עם 2-4 ילדים. הושם דגש על חדרי מגורים ומטבחים מרווחים, ומפתחים גדולים שיכניסו את הטבע לתוך הבית".

 

כיצד מיתגתם את הפרויקט?

"הסלוגן הנבחר: גבעות עדן: עמק האלה, הזדמנות לחיות אחרת".

 

מי היה קהל היעד שלכם?

משפחות צעירות מהמגזר הדתי לאומי והחילוני, גילאי 28-40, ברדיוס של כ 30 ק"מ מעמק האלה, המעוניינות בחיי קהילה של ישוב מעורב בלב הטבע עם כל האיכויות של עמק האלה.

 

מה היתה אסטרטגיית המכירות?

"תחילת השיווק תוכננה לחודש מרץ 2020 בכנס גדול שיועד למשפחות שקיבלו דרך אנשי קשר, אינפורמציה בסיסית ביותר על הישוב והבתים והביעו עניין לשמוע פרטים. הקורונה שינתה את התוכניות והכנס הפך לכינוס באפליקציית ZOOM שנערך יום אחרי היציאה מהסגר בסוף חודש מאי 20. בכנס הוירטואלי נחשפו לחומרים השיווקיים וקיבלו הסבר מפורט כ-250 משתתפים. בין היתר הוצגו למשתתפים התוכניות ליישוב ולבתים, הדמיות, סרטון, תכניות פיתוח, מחירים, עיקרי מפרט טכני, לוחות זמנים. בחודש שחלף מאז הכנס נערכו פגישות עם המעוניינים ונמכרו כ 140 בתים. ישוב חדש נוסד".

 

מה הייתה אסטרטגיית התמחור?

"מחיר עולה בהתמדה ככל שהשיווק מתקדם".

 

כיצד פרסמתם את הפרויקט?

"הצלחת המהלך השיווקי מקבלת משנה תוקף מכך שלא השתמשנו בפרסום באף אחד מאמצעי המדיה השונים. כל הרוכשים הגיעו מפניות יזומות של אנשי השיווק של דרא למנהיגי דעה ולקהילות מגובשות לאורך השנים ומיצירת קשרים איתן".

 

ההצלחה במספרים:

• מספר יחידות לפי תב"ע נוכחית: 450
• מספר יחידות לשיווק כיום: 270
• מספר יחידות שנמכרו במכירה מוקדמת: 140
• היקף המכירות: 370 מיליון ₪

פורטפוליו שיווקי

קרדיטים

קרדיטים

אדריכלות

דונסקי אדריכלים

פרסום

פאראזר

הדמיות

3dvision

דילוג לתוכן