Pre-sales

רוצים לקבל מידע על הזדמנויות רכישה, השקות חדשות ומבצעים חמים?

השאירו פרטים ותתעדכנו לפני כולם

    מהם היתרונות המרכזיים ברכישת דירה חדשה בפרויקט נדל"ן?

    25.05.2017

    דרא שיווק נדל"ן

    סקירה מקצועית

    קניית בית חדש זו חוויה נפלאה ומלהיבה. יחד עם זאת עליכם להיות מודעים לכל פרט ופרט ולקחת בחשבון סוגיות שונות החל בעיצוב, דרך מספר החדרים ועד השכונה בה תרצו לגור. כמו כן עליכם לשקול מהו סוג הנכס שתעדיפו – האם דירה קיימת או דירה חדשה בפרויקט נדל"ן. אם אתם עדיין מתלבטים, לפניכם כמה נקודות למחשבה.

    דירה חדשה בפרויקט נדל"ן

    לקניית דירה חדשה בפרויקט נדל"ן יש יתרונות רבים. אחד מהם בא לידי ביטוי ביכולת לתכנן ולעצב את הדירה בהתאמה אישית. דירה חדשה בפרויקט נדל"ן אפשר לעצב מאפס, להתאים את מכשירי החשמל ומיקומם, להחליט על הריצוף, על מראה ועיצוב המטבח. לקבוע מה תהיה הצבעוניות והאווירה ולתכנן דירה בהתאם לצרכים ולאורח החיים הייחודי של המשפחה.

    אחריות

    ברוב המקרים לבתים חדשים יש אחריות מטעם הקבלן. האחריות משתנה מפרויקט לפרויקט אומנם, אך קיומה מעניק תחושה של הקלה וכתובת שאפשר לפנות אליה במקרה של תקלות מבניות כאלו ואחרות. העובדה שיש איזשהו כיסוי בהחלט מהווה גורם משיכה להרבה מהקונים ועל הדרך מעניקה המון שקט נפשי.

    יעילות וחיסכון באנרגיה

    בתים חדשים שנבנים לא פעם משתמשים באנרגיה בצורה הרבה יותר יעילה כי יש מודעות גדולה יותר לנושא. יעילות זו באה לידי ביטוי בדרכים שונות כמו למשל על ידי בניית מעטפת אטומה יותר לבניין אשר עוזרת לשמר את האנרגיה בצורה יותר טובה יותר, בידוד טוב יותר של חלונות ודלתות ועוד. תכנון יעיל יותר אנרגטית שומר על הטמפרטורה בבית, מקטין את הצורך בחימום וקירור ומוביל לחיסכון.

    הכל חדש, פחות תיקונים

    דירה חדשה מפרויקט נדל"ן מציעה יתרון שאין לו תחליף והוא שהכל חדש ורק עכשיו נבנה. אם בעת קניית בית קיים תצטרכו לשפץ כדי לחדש את הישן או לחלופין, כדי להתאים את הבית לצרכים שלכם, בדירה חדשה לא נעשה שימוש במטבח, בשירותים, באמבטיה ואתם הראשונים. מערכות הצנרת והאינסטלציה חדשות והכל מתקתק ועובד על הצד הטוב ביותר. העובדה שהבית חדש גם מצריכה פחות תיקונים, לפחות לאורך השנים הראשונות.

    אפשרויות מימון

    לקונים של דירות חדשות בפרויקט נדל"ן הרבה פעמים יש אפשרויות מימון יותר נרחבות. לקבלנים ויזמים יש הרבה יותר אפשרויות משחק בנושא לעומת מוכרים פרטיים, והם יכולים להציע לקונים אפשרויות מימון כאלו ואחרות כמו פריסת תשלומים, הטבות, תשלומים בנקודות זמן שונות ועוד.

    חברת ניהול

    דיירים בבניינים חדשים נוהגים לפנות לחברה לניהול בתים משותפים כדי שתנהל את הבניין ביד רמה, תשמור על התחזוקה ותוודא שהכל נשמר ופועל כשורה. חברות ניהול מציעות המון יתרונות במעטפת השירותים הרחבה שהן מספקות: החל בשירותי ניקיון וגינון, דרך ביצוע בדיקות, עבודות תחזוקה ותיקונים ועד גביית תשלומים, מה שהופך את החיים בדירה החדשה שקניתם לכמה שיותר פשוטים, רגועים וטובים.

    רוצים להתעדכן בדברים הכי מעניינים שקורים בשטח?
    ציינו מה מעניין אתכם ונצרף אתכם לרשימת התפוצה שלנו.

      לאחרונה...

      שוק הנדל"ן הישראלי מתקרב לשוק ההון

      שוק הנדל"ן ידוע כשוק די סולידי ויציב, עם תהליכים ושינויים איטיים יחסית, בגלל משך הזמן...

      ניתוח שוק: צניחה חסרת תקדים בבניית צמודי הקרקע

      כל מה שכדאי לדעת באינפוגרפיקה הבאה על פי ניתוח שערכנו מתוך נתוני הלמ"ס.

      איפה אפשר עדיין להגשים את החלום של בית פרטי?

      על הטירוף שאוחז בשוק צמודי קרקע ואיפה אפשר עדיין להגשים את החלום?

      כמה שווה ממ"ד בת"א?

      מדובר בפרויקט התחדשות עירונית בצפון הישן של ת"א, שנמצא בשלבים הראשונים של התכנון והמו"מ עם...

      דילוג לתוכן